27 października 2012

Cześć i przepraszam !

Czeeść :)
JEDNO WIELKIE PRZEPRASZAM !
WIEM MIAŁAM DODAĆ,ALE TO CAŁE ZAMIESZANIE ZE SZKOŁĄ,PRZYZNAM SIĘ PO PROSTU ZAPOMNIAŁAM,ALE PAMIĘTAŁAM O WAS ! WIĘC PRZEPRASZAM ZA WSZELKIE OPÓŹNIENIA PODAJĘ NOWY ADRES BLOGA : http://slowdancingstory.blogspot.com/
LICZĘ ,ŻE O MNIE NIE ZAPOMNIELIŚCIE I WPADNIECIE ! 
TEGO BLOGA OBIECUJĘ,ŻE DOKOŃCZĘ NAPRAWDĘ ! ALE JAK SKOŃCZĘ WŁAŚNIE TEGO NOWEGO :) MAM NADZIEJĘ,ŻE NADAL JESTEŚCIE ZE MNĄ I MAM NADZIEJĘ,ŻE WEJDZIECIE NA NOWEGO BLOGA I ZOBACZYCIE CO I JAK  ! 
JESZCZE RAZ JEDNO WIELKIE PRZEPRASZAM <3

+wiem,że straciłam wielu czytelników,przepraszam was ! 

5 komentarzy:

  1. Zapraszam do poczytania i skomentowania bloga http://onedirection-opowiadaniebyklaraii.blogspot.com/ . W życiu Amy dzieje się różnie, wiele przeszła. Wakacje, niezwykłe chwile spędzone z Harrym, cudowna noc. Lecz w ciągu kilku miesięcy wszystko się zmienia.... Natarczywe fanki, lęk o własne życie. Co się stanie ? Jak potoczą sie losy bohaterki ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na moje opowiadanie , liczę na komentarz a jeśli spodobał ci się mój blog to zaobserwuj : )
    http://neversayneveruntilyoutry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. **Spam***Jeśli nie lubisz takich wiadomości, usuń komentarz**

    Claire Evans, zwykła nastolatka kochająca śpiewać, ciesząca się każdą chwilą w życiu. Pewnego dnia wszystko zostaje jej odebrane. Przyjaciele, chłopak...Przeprowadzając się w nowe miejsce, Claire myśli ,że już nigdy nie zazna szczęścia...Czy aby na pewno ma rację? Jej życie wywróci się do góry nogami, gdy pojawi się w nim najsławniejszy boysband na świecie. Czy jeden z chłopaków namiesza jej w głowie? Będą przyjaciółmi...A może kimś więcej? Tego dowiecie się czytając moje opowiadanie.

    Serdecznie zapraszam na bloga : http://you-will-always-be-my-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. przeczytałem całego i teraz udaje się na nowego !!

    OdpowiedzUsuń